
Marketing jako pozycjonowanie stron w Google
Pozycjonowanie stron internetowych w Google, w obecnych czasach jest niemalże obowiązkiem każdego, kto posiada swoją prywatną bądź firmową stronę internetową. Systematycznie z roku na rok, wzrasta ilość użytkowników aktywnie korzystających z Internetu. Z danych wynika, że z wyszukiwarki google.pl, miesięcznie korzysta 20 milionów Internautów w Polsce, co może potwierdzić, że ten rynek zupełnie zdominował jego tradycyjny odpowiednik. Coraz częściej zamawiamy produkty i usługi online. Odchodzimy powoli od czytania gazet tradycyjnych i wybieramy portale z informacjami w Internecie. Dlatego też, każdy zabiega o to, by być jak najwyżej w wyszukiwarkach google. Konkurencja jest coraz większa, dlatego pozycjonowanie naszych fraz pod wyszukiwarki staje się niezbędne.
Czym jest pozycjonowanie stron Internetowych w google?
Pozycjonowanie stron internetowych w Google jest procesem, którego zadaniem, jest zwiększenie naszej obecności w wynikach wyszukiwarki Internetowej. Podstawowym celem umiejętnego pozycjonowanie, jest działanie zgodne z wytycznymi wyszukiwarki. Pozycjonowanie stron Internetowych, jest więc nieprzerwalnie połączone z działaniami SEO (Search Engine Optimalization), czyli optymalizacją wyszukiwarki. Jak to działa? Mianowicie po wpisaniu w wyszukiwarkę google, konkretnej frazy bądź słowa, dostajemy wyniki, które zostały sklasyfikowane przez google jako najlepsze i najdokładniejsze, spośród wielu milionów wyników.
Kiedy są widoczne efekty pozycjonowania?
Czasem na efekty trzeba poczekać kilka tygodni, by działania mające na celu zwiększenie widoczności w wyszukiwarkach, przyniosły oczekiwany rezultat. Najważniejsze by działania te, prowadzić w sposób naturalny i zgodny z wytycznymi google. Prace pozycjonerskie i SEO należy prowadzić w sposób nieprzerwalny i ciągły, wtedy też rezultaty będą na pewno zadowalające. Dla każdego posiadacza strony Internetowe, wysoka pozycja pod daną frazą w google, jest czymś wyjątkowym.